Selvhjelps
modellen
Vi er tilgjengelig når du måtte trenge det og forsøker etter beste
evne å løse utfordringer i samarbeide med deg per telefon.
For best mulig å assistere Deres firma har vi utviklet et program vi kaller
'Selvhjelps modellen'
Selvhjelpsmodellen består i grove
trekk av tre punkter:
1 - En resursperson i deres
firma som lett kommuniserer med vår help desk.
2 - Kvalifiserte medarbeidere
på vår help desk.
3 - Tilgang til fjernhjelp på
deres server.
Superbruker
Gjennom flere
års erfaring i support har vi god erfaring med kommunikasjon gjennom en eller
flere resurspersoner i firma som har behov for assistanse. En person i firma som
viser gode kommunikative evner og kan fjernstyres til enkle oppgaver kaller vi
en 'Superbruker'. Superbrukeren kan i mange tilfeller løse enkle oppgaver og
spare bedriften for unødvendig tap av arbeidstid, grunnet dataproblemer.
Help desk
medarbeidere
Våre help desk
medarbeidere er høgskole-/ universitetsutdannet både innen IT og pedagogikk med
lang erfaring innen support.
Fjernhjelp
Med tilgang til
fjerntilgang til Deres server vil dere øyeblikkelig kunne motta service vi
ellers måtte avtale og gjensidig tilpasse tid til. På denne må det vil dere være
oppe i full drift umiddelbart etter supportsamtalen.
Les mer
Modellen er
enkel men fungerer utmerket. Vi har per i dag svært fornøyde kunder som ikke
ønsker å tenke på situasjonen de var oppe i før de tok kontakt med oss. Det er
en glede for oss å se at modellen fungerer og at vi har fornøyde kunder.
Med vennlig
hilsen, daglig leder, Sanda Knutson
|